onsdag 16 maj 2012

Nybygget




Jag får ju liksom hålla vad jag lovar lite... 
Här ser ni i alla fall lite av den nya bänken. En sittbänk vid fönstret, som barnen snabbt fattade passade perfekt till den lilla stolen...hade jag inte ens tänkt på. Till vänster höjs bänken till ett skrivbord. På det här sättet utnyttjar vi rummet bättre. Hela långväggen utnyttjas till både förvaring och utrymmen man kan vara vid. Ett draperi skall upp under åtminstone skrivbordet vars arbetsyta också skall kläs med en vaxduk. Ljust flödar i det här lilla rummet efter som det har hörnfönster, riktigt härligt!

***

Jag hoppas ni får en fin helg med värme och sol!
Jag hade tänkt mig Gotland men en spänningshuvudvärk gör att det känns som att det får bli en annan gång. Snart!

5 kommentarer:

Maria - Mary made this sa...

Ah, sittbänk. Min dröm. Det har blivit lite av ett skämt, varje gång jag säger "och här skulle vi kunna ha..", avbryter min man med "en väggfastsittbänk?". Än här jag ingen men en dag...
Det blir kanon barnrummet. Och tapeten har jag väl berömt tidigare?
Kram
M

kråke sa...

Härligt ljus och den där bänken är ju bara ljuvlig och praktisk:)))

Ha en mysig helg med dina skatter:))

Kram kråke

devil jiang sa...

Perhaps this volume of Hell Girl was so great to me gucci replica because I went in with low expectations, having lost faith in it after the schoolgirl crushes and the cute, heartbroken damsels of volume 3--though chanel replica the art wasn nearly as bad this time and seemed to fit with the stories, especially the first one maybe I grown use to the cute? I had made a silent ultimatum with the manga and told myself that this was its last change to impress me, because sometimes you have to threaten your fandom so it hermes outlet can see that you mean business and turn its act around. You know it figures. Just when I say that I only giving something one more chance it decides to make itself interesting so that I can keep going with it. Onward to volume 5!

tozca sudirman sa...

Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

davia leather
new game kids
toko jaket kulit murah di garut
jaket kulit asli domba
jaket kulit jakarta
jaket kulit
abwaba
permainan terbaru
layali store
permainan games memasak
permainan memasak sara
permainan games barbie

mas ekoo sa...

It takes less time there is to do issues appropriate than to elucidate why you may have done it incorrect.
jaket kulit garut
beli jaket kulit di toko online
kualitas jaket kulit asli garut
jaket kulit murah bermutu