tisdag 28 augusti 2012

En ödesfråga


Mm, det var länge sen jag skrev något här. Jag har inte haft varken lust eller inspiration... Tråkigt eftersom bloggvärlden gett mig så mycket. Inspiration och fina möten. Nu funderar jag på om jag skall börja om från början... Nystarter är ju sällan fel:-)
Jag funderar vidare och under tiden får ni en bild från ett skönt café på Nørrebro i Köpenhamn där vi lyssnade på jazz i somras... i somras ja...hösten är väl här, vad tycker vi om det?
Embrace, embrace!?

5 kommentarer:

kaos i ett vitt hus sa...

härligt med ett litet inlägg vännen. underbart inspirerande bild! :)
kram

kråke sa...

Vacker bild! Gillar hösten, på med en gosig tröja, raggsockar och gummistövlar...ut å räfsa löv och avsluta med äppelkaka...mums:))))

Kram på dig fina!

kråke

Skumpa och Spaljé sa...

Vilken härlig stil...Kul att du är tillbaka. Kram Helena

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Näe inte sluta nu när jag precis har hittat hit!! Kram!

devil jiang sa...

Don get me wrong the anime was pretty formulaic, and by the first dvd you could guess replica wathces what would happen in a majority of the series until the BIG REVEAL happened, but at least the anime offered more than a cute, heartbroken maiden who so happened gucci replica to remember one time she heard of website, you know, website! But I decided to read this volume anyway, because despite all my complaints I still do like the series. I always chanel replica curious as to who is going to be sent to hell and why, and I think Ai is an interesting character and I want to know what going to happen to her.